Truca'ns al 938 77 33 33

Preguntes més freqüents (FAQ)

Preguntes generals i comentaris

LaMèdica i Salut Essencial és una plataforma que té un ampli catàleg de serveis de benestar amb preus i descomptes especials. Accedir-hi és molt fàcil:

2. Truca al centre o especialista per reservar cita. Per poder descarregar-te la targeta virtual hauràs d’indicar la data i l’hora de la cita en el procés.

3. Revisa les dades de la reserva i descarrega’t la targeta.

4. Sempre hauràs d’anar al centre o a l’especialista amb la targeta perquè t’apliqui el preu o el descompte de LaMèdica i Salut Essencial. El pagament sempre es fa directament al centre.

5. La teva opinió és important. Ens posarem en contacte amb tu 48 h. després de la cita per valorar el grau de satisfacció.

No, el pagament es fa directament al centre . A través d’aquesta plataforma obtindràs la targeta virtual amb el preu o el descompte especial que se t'aplicarà un cop rebis el servei.
Sempre que sigui possible publicarem imatges del servei que s’ofereix. No obstant això, en els casos en què no és possible, es fan servir amb propòsits il·lustratius i no representen el servei.
Assegura’t que tinguis cobertura al telèfon mòbil o que el número sigui el correcte. De tota manera, sempre te la podràs descarregar a l’Àrea de client.
Comprova la safata de correu electrònic, si no has rebut res, revisa el correu brossa (SPAM). De tota manera, sempre te la podràs descarregar a l’Àrea de client.

Ús de la targeta virtual

Descarrega la targeta virtual i guarda-la al telèfon o a l’ordinador. També te’n farem arribar una còpia al correu electrònic perquè hi puguis accedir en tot moment. A més, si ho necessites te la podràs tornar a descarregar a l'historial de reserves de l’Àrea de client. Porta-la impresa o al mòbil quan vagis a la cita i mostra-la a l’especialista perquè et pugui atendre i prestar el servei.
1. Al web, quan acabis de fer la reserva, clicanta l’enllaç de descàrrega.
2. A més, rebràs un correu electrònic i un SMS amb un enllaç de descàrrega.
3. També ho podràs fer a l’Àrea de client.
La targeta virtual té una validesa de 15 dies des de la data de descàrrega. Si no la fas servir hauràs de tornar a fer la reserva a través de Mutuacat.avantsalud.es. Primer selecciona el servei, després, posa’t en contacte amb el centre o l’especialista per concertar una cita i, finalment, descarrega’t la targeta.
Per poder accedir al servei és recomanable anar amb la targeta virtual al centre o a l’especialista. D’aquesta manera sabran quin és el preu o el descompte que t’han d’aplicar; en cas contrari, hauràs d’ábonar la tarifa habitual.

Incidències amb proveïdors

Si el contingut que detalla la pàgina del servei no és prou complet per a tu, et podràs posar en contacte amb nosaltres perquè t’ampliem la informació a través del formulari següent. També pots contactar amb el centre o l’especialista perquè resolgui els dubtes que tinguis a través del telèfon que es mostra a la pàgina del servei.
Si el proveïdor amb el qual vols fer servir la targeta virtual no et respon al telèfon, truca al nostre número d’atenció al client: 938 77 33 33.
Si no pots anar la cita, contacta amb el proveïdor; et podrà donar una solució o, si escau, posposar la cita per a un altre moment. Si venç la validesa de la targeta virtual hauràs de tornar a descarregar-te-la. Primer, selecciona el servei, després, posa’t en contacte amb el centre o l’especialista per concertar una cita i, finalment, torna a descarregar-te la targeta.
Tots els serveis que requereixin una valoració prèvia per part del centre o l’especialista.
De seguida que segui possible. Depèn del servei que se sol·liciti.

Fem servir cookies per millorar la teva experiència en el web.